Natječaj “Nova zvijezda”

NIVEA x Diablog 03
Ponekad dnevna rutina njege kože jednostavno nije dovoljna. Tada je idealno vrijeme da razmazite kožu s maskom za lice!
Učinkovita maska za lice može biti pravo čudo za vašu kožu. Osim što njeguju i hidratiziraju, neke maske za lice toniraju kožu i čak smanjuju vidljivost bora.
Redovito korištenje maske za lice odlično je za sve tipove kože, samo treba znati odabrati pravu masku za sebe. Od ultra-njegujućih maski za lice koje koži vraćaju vlažnost do maski protiv bora, predstavit ćemo vam širok izbor i pomoći da pronađete nešto za sebe. Važno je imati na umu da svaki tip kože ima posebne potrebe, zato je važno da izbor maske prilagodite svom tipu kože.
INFO O PROIZVODIMA:
NIVEA Urban Detox Purify maska s bijelom glinom i aktivnim ekstraktom magnolije dubinski čisti kožu opterećenu negativnim utjecajem okoliša. Ima učinak pilinga koji uklanja mrtve stanice.
NIVEA Urban Detox Moisturise hidratizirajuća maska za lice sa zelenim čajem i hijaluronskom kiselinom osigurava bogatu hidrataciju kože u samo jednoj minuti.
NIVEA Urban Detox Pore Refine maska za lice sadrži ekstrakt magnolije – isprobajte temeljito čišćenje pora u samo jednoj minuti!
Ciljevi: Prvenstveno istaknuti prednosti redovitog korištenja maski za lice te istaknuti važnost pravilnog odabira maski za lice ovisno o tipu kože. Jasno istaknuti benefite NIVEA detox maski te privući nove kupce i educirati ih o jednostavnosti i učinkovitosti NIVEA detox maski.
Zadatak: Osmisliti kampanju na društvenim mrežama ( Instagram i blog obavezno, no poželjno je uključiti i druge platforme; Facebook, Youtube) za NIVEA detox maske za lice.Kampanju je potrebno opisati od samog početka do kraja.
Upute:
  • osmisliti naziv kampanje
  • definirati količinu objava
  • definirati vrstu objava ( blog post, recenzija, slika, video, IG story, IGtv video, Facebook live…)
  • koje bi hashtagove koristili i zašto?
  • koji bi tekst objavili uz slike na društvenim mrežama?
  • kako bi izgledao tekst koji biste objavili na svom blogu;o čemu biste pisali?
  • na koji bi način uključili folowerse u kampanju?
Ciljana skupina su žene od 18-35
Maksimalan broj riječi: 1000
Kriterij za odabir najbolje kampanje:
  • Originalnost kampanje
  • Inovativnost i kreativnost samog koncepta
  • Povezanost kampanje s brendom i proizvodom
  • Povezanost kampanje s ciljanom skupinom
Natječaj “Nova zvijezda” otvoren je do 14.11. do 23:59.
Tri superfinalista bit će pozvana na DIABLOG 03 konferenciju, 21.11. u Kaptol Butique Cinema u Zagrebu da predstave svoj koncept.
Pobjednik će biti odabran na DIABLOG-u.

Sve prijave šaljite na mail adresu: pamela.smoljanic@dialog-komunikacije.hr

Recent Posts