Blogeri žele da ih brendovi više plaćaju

Za manje od tjedan dana, u srijedu 21. studenog u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema održat će se treće izdanje konferencije o blogerima i blogerskoj zajednici DIABLOG.

Na konferenciji će između ostalog biti predstavljeni i rezultati najnovijeg istraživanja o hrvatskoj blogerskoj sceni, koji pokazuju da autentičnost, koja je glavna tema konferencije, muči većinu ispitanika. Brendovima pak zamjeraju manjak otvorenosti prema novim suradnjama i manjak budžeta za blogerske kampanje.

Dobre primjere suradnji s blogerima predstavit će Hrvatska turistička zajednica, kao i brendovi Reservedi NESCAFÉ Dolce Gusto, koji se ujedno pridružio partnerima konferencije.

Mladi blogeri imat će priliku osvojiti suradnju s brendom NIVEA kroz natjecanje Nova zvijezda, čiji je cilj afirmacija novih blogerskih talenata.

Na okruglom stolu pod nazivom Mediji vs. influenceri – borba za utjecaj o tome tko ima primat u kreiranju sadržaja i borbi za čitatelje i gledatelje razgovarat će glavna urednica tjednika Story Zrinka Ferina, urednica news videa na 24sata Anela Kuburaš, urednica na portalu Netokracija Tena Šojer, voditeljica marketinga i prodaje portala Journal.hr Kristina Mišlov, voditeljica i producentica na RTL-u Antonija Blaće i Ella Dvornik, nagrađivana blogerica i influencerica.

Kotizacije za konferenciju dostupne su do 20. studenog po cijeni od 750 kuna na Entrio.hr, a aktualna je i ponuda 2+1.

Recent Posts